sobota, 19 marca 2016

DIY Wielkanocny Zajączek - nakładka na jajko.

Witajcie:)  Zapraszam Was dziś na kursik/DIY . Do przygotowania mamy nakładkę na jajko w postaci zajączka ze sznurka jutowego. Mam nadzieję, że kursik Wam się spodoba i wykorzystacie mój pomysł:))

WIELKANOCNY KRÓLICZEK - NAKŁADKA NA JAJKO



Potrzebujemy: 
kartkę z bloku technicznego
dwustronną taśmę klejącą 
sznurek jutowy
nożyczki
klej na gorąco

Dodatkowo do dekoracji według uznania:
płatek kosmetyczny lub kawałek materiału
oczka ruchome lub inne
muszkę, kokardkę
koralik
włosie ze szczotki lub rafia, wszystko to, co nada się na zrobienie wąsów
igłę
nitkę
Gdy już wszystko mamy, przystępujemy do pracy. 





Teraz przystępujemy do wykończenia i ozdobienia króliczka. Pozostawiam to Waszej inwencji. Ja zrobiłam w ten sposób. Przykleiłam sztuczne oczka, z płatka kosmetycznego  przy pomocy igły z nitką zrobiłam mordkę. Do niej doszyłam koralik, jako nosek oraz wąsy ucięte ze szczotki. Dodatkowo, aby zając był nieco bardziej elegancki dokleiłam klejem na gorąco kokardkę jako muszkę:)
I ZAJĄCZEK GOTOWY!
Tutorial na zajączka wielkanocnego przygotowałam na Gościnne Występy organizowane na blogu:"DIY...czyli Zrób TO sam" Zajrzyjcie koniecznie, znajdziecie tam o wiele więcej DIY, wielu autorek:)
A mój kursik możecie znaleźć tutaj
Jeśli zdecydujecie się z niego skorzystać będzie mi miło zobaczyć Wasze prace:))
...
I troszkę dobroci na koniec, które otrzymałam w nagrodę, jako wygraną w zabawie Candy, od: Dasandy, która jest autorką bloga Hobbistyczny świat rękodzieła. Zachęcam do poznania tego miejsca, gdyż znajdziecie tam wiele pięknych, różnorodnych prac:))
A oto co otrzymałam:
Mnóstwo przydasi, które pozwolą mi na popróbowanie nowych technik, troszkę słodkości i co najważniejsze i najcenniejsze dla mnie: karteczka wykonana ręcznie:)))
Na widok takich karteczek zawsze coś mi w duszy drgnie. Niesamowite uczucie. Uwielbiam takie prace ręczne, wykonane od serca, Stanowią dla mnie przeogromną wartość i traktuję jak skarby:))
Dziękuję Dasando:))) Cieszę się, że mam taką pamiątkę od Ciebie:))
...
Pozdrawiam Was ciepluteńko i dziękuję za każde słówko pod moimi postami:)

25 komentarzy:

  1. ślicznie wygląda taki zajączek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny i pomysłowy kurs :)
    A zajączek cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny eko- zając :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, króliczek świetnie będzie wyglądał na stole :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajny pomysł! Świetnie pokazany kursik. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Anitko pięknie pokazałaś jak wykonać takiego eco zajączka,jest świetny i bardzo prosty .
    POzdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy zając :) fajna mordka mu wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zajączek i kursik super. Gratuluje wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny ten zajączek! Świetny kursik, całkiem łatwo można sobie zrobić ciekawą dekorację. Prezent fantastyczny - gratuluję wygranej.
    Miłej niedzieli Anitko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś banalnością wykonania tego króliczka ;)
    Bo nie wygląda na prostą ozdobę ! Brawo za pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miły dla oka zajączek :) robiliśmy podobną techniką z dziećmi w szkole tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko Kochana, uwielbiam Twoje tutki! Króliczek jest świetny :) Serdecznnie Ci gratuluję CI wygranej , Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kursik, bombowy zajączek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No i wyszło super! Bardzo mi się podba taka praca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zajączek i super kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zajączek;) Proste pomysły są często najlepsze;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zajączek, a tutorial przeprowadzony po mistrzowsku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na ozdobę wygląda wspaniale :))) Gratuluję uroczej wygranej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie odkryłam Twojego bloga - jest fantastyczny! Mnóstwo świetnych rzeczy robisz, Twoja kreatywność nie zna granic. Będę tu częstym gościem, już dodałam Twojego bloga do ulubionych. Ja niestety dopiero raczkuje, kłopoty mi sprawiają i zdjęcia i sam bloger, ale się nie podaje. Pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi. Bea

    OdpowiedzUsuń
  20. Anitko, super nakładka. Bardzo mi się podoba, jest bardzo w moim stylu, bo lubię naturalne dekoracje z wykorzystaniem sznurka jutowego czy sizalowego.
    Gratuluję wywiadu u Gosi na blogu :)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj :)
    trafiłam do Ciebie przez przypadek i jestem zachwycona Twoimi pracami i Twoim blogiem. zdecydowanie będę zaglądac tu częściej :)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie :) jak również na moje candy :)
    http://domowerobotki.blogspot.com/2016/03/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na wykonanie dekoracji świątecznej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest piękny. Kolejny świetny pomysł, bardzo kreatywna kobieta z Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie mi miło, że znalazłeś czas na odwiedziny i pozostawienie komentarza. Dziękuję:)

Prace oraz zdjęcia publikowane na tym blogu
są wyłącznie mojego autorstwa.
Jeśli zamieszczam zdjęcia innych autorów - wyraźnie to
zaznaczam.
Kopiowanie, wykorzystywanie, rozpowszechnianie,
przetwarzanie zdjęć, tekstów
oraz wzorów prac bez zgody autorki zabronione
.

Obserwatorzy

Etykiety

Aniołek Biżuteria buciki niemowlęce chibi choinki chustka Ciekawe miejsca Coś smacznego cotton balls z kordonka czapka decoupage dekoracje z szyszek dinozaur DIY domek - obrazek szydełkowy Domek z balona etui etui african flowers gitara Gość specjalny inne inne... jak łączyć african flowers kartki Kastor - mój pies koci raj - praca na wyzwanie kocyk dziecięcy szydełkowy komplet dla lalki komplet dziecięcy komplet niemowlęcy koniki kotek królik króliki-nie na szydełku:) krzywy grunny squere - rada Książki książki - recenzja/współpraca lalka tilda lalki lampiony szydełkowe makrama masa solna - odbita rączka niemowlęca maskotki miś african flowers motyle Mój sklep mydło hand made nieuczciwość w internecie ocieplacz na kubek opaska Otwarcie "Kuferka z prezentami" ozdoba szydełkowa ozdoby wielkanocne papierowa wiklina pies piłka african flowers podusia podusia szyta pokrowiec na chusteczki Pomysł na... praca na wyzwanie recenzje Rozdanie schemat schemat - kwadrat babuni z sercem schemat bucików - trampek schemat choinki schemat lalki schemat na węzeł salomona schemat sowy - grzechotki schemat szaliczka schematy serwetek serca z materiału serwetki skrzat szyty słonik sowa sowa - grzechotka Specjalne okazje szal szmatka sensoryczna szycie szycie inne szydełko testowanie Torebeczka uciekająca wyprzedaż Udział w konkursie Etui - Wstydliwy Zajączek Walentynkowy usunięta weryfikacja - jak to zrobić węzeł salomona wianek wianek z materiału wianek z papierowych rurek woreczek szydełkowy woreczki sensoryczne współpraca wygrana w candy wymianka wyróżnienie wzory zabawki szyte zabawki szyte ręcznie zajączek zakładka do książki zawieszki zawieszki szyte zdjęcia żółw african flowers żyrafa

Blog z zabawami.

...

O mnie

Pasjonatka wszelkiego rodzaju rękodzieła, zwierząt, roślin, pozytywnego myślenia (co bywa niekiedy wyjątkowo trudne:) cudów natury a także wielbicielka ciszy, spokoju, ciepłych kapci i przytulnej atmosfery domowej.

Szukaj w tym blogu